ورود و خروج
نام كاربري:
کلمه عبور:
ذخیره کردن کلمه عبور      
بازیابی کلمه عبور 
آمار سایت
کل بازدیدها: 145999
آخرین اخبار
نظر سنجی
اطلاعات سايت را چگونه ارزيابي مي كنيد؟
 
فراخوان تامين ماشين آلات و خدمات مورد نياز پشتيباني دستگاه هاي حفاري خشكي
مناقصات عمومي شركت حفاري اسركيش
در خصوص تأمين ماشين آلات و خدمات مورد نياز جهت پشتيباني دستگاههاي حفاري خشكي
 
 شركت حفاري اسر كيش در نظر دارد تأمين و انجام خدمات فوق الذكر را با مشخصات و شرايط كلي ذیل از طریق برگزاری مناقصه عمومی به پيمانكار واجد شرایط واگذار نماید.


الف: شرح مختصر خدمات:

 r.jpg 

ب) مدت و  محل اجراي خدمات:
مدت قرارداد يكسال شمسي و اجراي خدمات در محل استقرار دستگاههاي حفاري خشكي در ميدان نفتي آذر واقع در استان ايلام (‌مهران) و پايگاه پشتيباني اهواز و يا هر منطقه اي كه كارفرما تعيين خواهد نمود.
ج) مدارك و شرايط اوليه متقاضيان:
1- توانايي تهيه و ارائه تضمين شركت در مناقصه مشروحه در بند الف و همچنين در صورت برنده شدن در مناقصات مذكور، توانايي تهيه و ارائه تضمين انجام تعهدات قرارداد، معادل 10 % (‌ده درصد) مبلغ سالیانه قرارداد بصورت سپرده نقدي / ضمانتنامه بانكي معتبر.
 2- دارا بودن شخصيت حقوقي، حسن سابقه كار و تجربه كافي و معتبر و ارائه تصوير قراردادهاي مرتبط با موضوع مناقصات فوق.
 3- تصویر آگهی تأسیس و اساسنامه شرکت و آگهی آخرین تغییرات روزنامه رسمی و گزارش بازرس قانونی طی دو سال اخیر.
متقاضیانی که دارای شرایط مذکور در بخش"ج" فوق بوده و توانايي و آمادگي اجراي خدمات مربوط به رديف هاي مندرج در جدول فوق را دارند مي توانند فرم هاي استعلام ارزيابي كيفي مناقصه گران را از طريق مراجعه به پايگاه اطلاع رساني شركت به  www.asrkish.comدر يافت نموده و آن فرم ها  را پس از تكميل به همراه مدارك مؤيد و تقاضاي كتبي با تعيين مناقصه/ مناقصه هاي مورد نظر از طرف شركت خود، حداكثر ظرف مدت هفت روز كاري از تاريخ چاپ آگهي  براي ارزيابي به نشاني: تهران، بلوار آفريقا، بلوار ستاري، پلاک 15، به دبيرخانه نظام ارزيابي تأمين كنندگان اين شركت تسليم نمايند.


توضیح اینکه:كارفرما مي تواند در زمان انتخاب پيمانكار برنده مناقصه باتوجه به توان پيمانكار و ظرفيت كارهاي در دست اجرا نسبت به واگذاري جزء يا كل خدمات موضوعات مناقصات فوق به پيمانكار اقدام نمايد.
 اسناد مناقصه پس از بررسی مدارک و اطلاعات دریافتی بین متقاضیان واجد شرایط که به تشخیص كارفرما انتخاب خواهند شد توزیع خواهد گردید. بدیهی است ارائه مدارک مذکور هیچگونه حقی را برای متقاضیان جهت شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد و شرکت حفاری اسركيش در رد یا قبول پیشنهاد ها بدون احتياج به ذكر دليل  مختار می باشد. مضافاً اینکه در صورت عدم ارائه مدارک درخواستی ظرف مهلت مقرر به تقاضای شرکت در مناقصه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
این آگهی از طریق دسترسی به نشانی اینترنتی www.shana.ir  و www.asrkish.com   قابل دریافت می باشد.
متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با تلفن 81013740-021 (دبيرخانه نظام ارزيابي تأمين كنندگان) و نمابر شماره (88779224) و در صورت لزوم با داخلی (81013744)(امور حقوقي و قراردادها) تماس حاصل نمایند.
                                                                                                                                          
"روابط عمومی شرکت حفاری اسر كيش"

صفحه اول   |   گالری تصاویر   |   نقشه سایت   |   متقاضيان كار   |   سايت هاي مرتبط   |   تماس با ما   |   ارزيابي پيمانكاران
تمامی حقوق این سایت برای شرکت حفاری اسر کیش محفوظ می باشد © 2015